close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פוליש לרצפה- מדוע זה כדאי?

מערכת שורשכו אדר, תשעח13/03/2018

אם שמעתם את המושג 'פוליש לרצפה' - אתם בוודאי יודעים כי פעולה זאת נחשבת פופולארית במיוחד, וזאת משום שהיא מקנה מגוון יתרונות לחלל הבית

תגיות:
פוליש לרצפות הוא פתרון נהדר למי שרוצה להקנות לרצפות של ביתו מראה בוהק וחדש, ולכן הוא כזה שכובש את עולם העיצוב והבנייה. אבל מדוע כדאי ליישם פוליש, ומה היתרונות של פוליש לרצפת. הכל בהמשך.

לפני הכל - מהו פוליש לרצפות?
פוליש, אותו מניחים על רצפות הוא כזה שנודע להקנות לרצפות מראה נקי, מבריק ויוקרתי. כיום ישנם כמה סוגי פוליש פופולאריים ביניהם: פוליש קריסטל, פולי במראה מט, פוליש במראה הרטוב, ופוליש אקרילי המיושם באמצעות וקס מיוחד שמורחים על הרצפות.

יישום פוליש לרצפות
לפני שמניחים את הפוליש על הרצפות, נעשות בתחילה פעולות של ניקיון המרצפות, שיוף המרצפות ותיקון של מרצפות שבורות או רופפות. את הרצפות מלטשים באמצעות רשת ליטוש מקצועית שנועדה ללטש חומרים קשים. לאחר מכן משתמשים בסילר שהוא חומר שקוף שנועד לאיטום הרצפות נגד מים וכתמים, והוא מתאים לכל סוגי הרצפות.

הנחת הפוליש על הרצפות נעשית באמצעות מכונה מיוחדת שמאובזרת בבד שמיר שבאמצעותו מלטשים את הרצפות ולאחר מכן מניחים את הפוליש על הרצפה. את הפוליש מורחים בצורה אחידה, ממתינים עד לייבוש מלא, ולאחר מכן מבריקים ומלטשים את הרצפות באמצעות אבני ליטוש שמלטשות את הרצפות למען קבלת המראה הנקי והמבריק.

מדוע כדאי ליהנות משירותי של פוליש לרצפות
פוליש לרצפה הוא כזה שמאפשר מראה חדש לרצפות, והוא מתאים למי שרוצה לשמר את הרצפות שלו ולהעניק להם מראה יוצא דופן. פוליש ניתן לבצע כמעט בכל שנה, תוך שאת הפעולה מבצעים אנשי המקצוע המומחים בתחום.

מהן היתרונות של פוליש?
כאשר אתם בוחרים בפוליש לחידוש המרצפות שלכם, אתם נהנים ממגוון יתרונות ביניהם:
חידוש רצפות - קבלת מרצפות חדשות ללא החלפתן.
מראה נקי בכל זמן – באמצעות פוליש מבריק ניתן ליהנות ממראה של מרצפות נקיות ומבריקות בכל זמן.
הגנה מפני שריטות וכתמים – מרצפות עלולות עם השנים להיהרס על ידי שריטות וכתמים, מה שמחייב החלפה של מרצפות. לעומת זאת, פוליש מגן על מרצפות ולכן כדאי ליישם אותו בכל שנה עד שנתיים.

יכולת לחדש מרצפות גם אם מדובר במרצפות משנות ה 70 או ה 80 – באמצעות פוליש קריסטל גם המרצפות המראה המיושן ביותר מקבלות ברק ומראה חדש.

אז אם אתם מתעניינים בפוליש, בחרו חברה טובה ומקצועית לכך, ותוכלו ליהנות מחלל נעים ונקי בכל זמן.

המאמר בחסות קליניקס פרימיום
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה